חברת אלי בן עטר פארק הרכב בע"מ שמה את הלקוח ושביעות רצונו במרכז, ולשם כך החברה מטפחת מערך לוגיסטי מן השורה הראשונה המאפשר לספק מענה אדיב ואיכותי עבור כל לקוחותיה. ראיה לכך הוא המוניטין המקצועי והאמון בו החברה זוכה מלקוחותיה, שהוא תוצאה של מדיניות והשקעה בצרכי הלקוח.
החברה דואגת לשביעות רצון הלקוח מהשירות תוך מתן דגש רב על שימורו והתמקדות בפרמטרים הבאים:
- דאגה ללקוח וצרכיו תוך מתן שירות וליווי הלקוח 24 שעות ביממה
- כתובת ברורה ואחידה לטיפול בבעיות
- תנאי תשלום ואשראי נוחים והוגנים
- עדכון הנחות בעת שחיקת ההנחה (רלוונטי לסולר)
- חשבונית חודשית מרוכזת עם חיתום דיגיטלי המאפשרת מעקב אחר תנועות התדלוקים
- מתן פתרון להזמנה דחופה
- דאגה לאיכות המשלוח
- דאגה לזמינות המוצרים במלאי
- אתר לניהול ציי רכב ללא עלות
- רשת שטיפה מוזלת בפריסה ארצית
האני מאמין של החברה הוא מחויבות לשירות, אמינות ואיכות במחירים ללא תחרות.